2009年11月24日

高飛高伯大花生之海綿寶寶瘋狂搖滾之我是一個愚蠢落花生!

Im a goofy goober


I'm a goofy goober! 我是一個愚蠢落花生! ROCK!搖滾!
You're a goofy goober! 你是一個愚蠢落花生! ROCK!搖滾!
We're all goofy goobers! 我們都是愚蠢goobers! ROCK!搖滾!
Goofy goofy goober goober! 高飛高飛落花生落花生! ROCK!搖滾!

"Put your toys away" “把你的玩具遠離”
Well I got to say when you tell me not to play那麼我到什麼時候你告訴我不要玩
I say NO WAY!我說沒門! No way no no no no no no way!沒有辦法無無無無無無辦法!
"I'm a kid" you say. “我是孩子”你說。
When you say I'm a kid I say "Say it again."當你說我是一個孩子的我說:“再說一遍。”
And then I say Thanks!然後我說謝謝! THANKS!謝謝! Thank you very much.非常感謝。

So if you're thinking that you'd like to be like me因此,如果您認為您希望像我一樣
Go ahead and try.儘管試試。
The kid inside will set you free!這孩子內將設置你自由!

Hamella bebela zimela boebela hamella bebela zimela bam Hamella bebela zimela boebela hamella bebela zimela巴姆

I'm a goofy goober.我是一個愚蠢落花生。 ROCK!搖滾!
You're a goofy goober!你是一個愚蠢落花生! ROCK!搖滾!
We're all goofy goobers!我們都是愚蠢goobers! ROCK!搖滾!
Goofy goofy goober goober!高飛高飛落花生落花生! YEEEEEEEAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!! YEEEEEEEAAAAAAAHHHHHHHHH !!!!!!!

沒有留言: